خودرو خودرو .

خودرو

معنی حلقه در هر انگشت

معنی حلقه در هر انگشت
تصور کنید شخصی حلقه ازدواج را روی انگشت شست خود قرار داده است. خنده دار به نظر نمی رسد؟ در گذشته استفاده از انگشتر در هر انگشت معنای عمیقی داشت و نمی‌توان انگشتری را روی انگشتی که زیباتر به نظر می‌رسد بپوشید. به تدریج این مفاهیم محو شدند و اکنون فقط حلقه ازدواج جای خود را حفظ کرده است. اما دانستن معنای انگشتر در هر انگشت خالی از لطف نیست.

انگشتر در انگشت کوچک نشانه چیست؟
همانطور که در فیلم محبوب پدرخوانده توضیح داده شده است، گانگسترهای ایتالیایی برای نشان دادن احترام و وفاداری خود، حلقه انگشت کوچک رهبران خود را می بوسند. حلقه در انگشت کوچک فقط نشان دهنده قدرت در رهبر اوباش نیست. خانواده سلطنتی بریتانیا نیز انگشتری در انگشت کوچک خود دارند.

در برخی کشورها، دانشجویان رشته های خاصی پس از فارغ التحصیلی انگشتری دریافت می کنند که باید آن را در انگشت کوچک خود قرار دهند. به عنوان مثال، مهندسان ماهر و زمین شناسان به ترتیب یک حلقه مهندسی و یک حلقه زمین دریافت می کنند. این حلقه ها معمولا از آهن، نقره یا فولاد ضد زنگ ساخته می شوند.

در انگلستان یک سنت صد ساله وجود دارد که مردان حلقه ای را در انگشت کوچک دست چپ خود می بندند. این انگشتر معمولا دارای علامت است و نمادی از جایگاه و اهمیت خانواده است. در نهایت مردان این حلقه را به نسل های خود می دهند. در فرهنگ اسلامی توصیه شده است که همیشه انگشتر به انگشت کوچک دست راست خود بزنید.

بیشتر بخوانید: خرید آنلاین طلا


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۲۸:۴۶ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)