خودرو خودرو .

خودرو

خودروهای سایپا

اگرچه خرید پرداخت سایپا همیشه نامزدهای خود را دارد، اما افراد زیادی هم هستند که نمی خواهند زیر بار اقساط قرار بگیرند و ترجیح می دهند خرید نقدی سایپا را تجربه کنند. از آنجایی که سایپا و ایران خودرو به عنوان دو خودروساز بزرگ و معروف کشورمان سال هاست که در حال رقابت با یکدیگر هستند و اکثر محصولاتی که در جاده های کشور می بینید متعلق به این دو خودروساز است، اکثر متقاضیان. ترجیح می دهم سایپا را مستقیم از شرکت وارد بخرم اما با کمال تاسف باید بگوییم که اکثر خودروسازان، مونتاژکنندگان و واردکنندگان خودرو در کشور ما هنوز بستری را فراهم نکرده اند که هر زمان قصد خرید نقدی سایپا را داشتید، بدون رفتن به هدف خود برسید. از طریق مراحل عجیب

در عین حال برنامه ای برای پرداخت سایپا در دستور کار این گروه خودروسازی قرار ندارد. فروش محصولات سایپا توسط این شرکت اغلب به صورت پیش فروش و یا در قالب طرح های فروش فوق العاده می باشد. یعنی ابتدا باید ثبت نام کنید سپس منتظر نتایج قرعه کشی باشید و سپس در صورت خوش شانسی و برنده شدن، تاریخ تحویل متعاقبا به شما اعلام خواهد شد.

خط تولید سایپا
از همه بدتر اینکه برای شرکت در این نوع طرح فروش سایپا باید قیمت تمام شده خودرو را به نرخ روز پرداخت کنید. بنابراین خرید خودرو از این طریق شامل "اما" و "اگر"های زیادی است و برای مقابله با کارخانه باید ثابت کنید که در حال حاضر مالک خودرو نیستید. حالا اگر ماشین زیر پایتان را بفروشید و در قرعه کشی برنده نشدید، تکلیف چیست؟! آیا امکان خرید محصولات سایپا با ارسال فوری وجود ندارد؟!

نگران نباش. سایا خودرو که با ارائه طرح های اقساطی سایپا خلاء فروش اقساطی محصولات این شرکت را برطرف کرده بود، این بار در کنار مشتریان خود می ایستد تا بدون معطلی و نیاز به شرکت در قرعه کشی ها و فرآیندهای زمان بر، خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند. انجام دادن

قیمت واقعی و منصفانه یکی از شاخص ترین ویژگی های این مجموعه است و به همین دلیل عنوان بهترین و معتبرترین مجموعه فروش خودروهای ایرانی و خارجی را از سوی مصرف کنندگان به خود اختصاص داده است. هم اکنون امکان خرید محصولات سایپا با قیمت مناسب از سایا خودرو وجود دارد و می توانید خودروی مورد علاقه خود را به صورت آنی خریداری کرده و به منزل ببرید.

اگر با محدودیت های مالی مواجه هستید، طرح های فروش اقساطی سایپا همچنان برای شما در دسترس است، بنابراین می توانید با شرایطی مانند اقساط بلندمدت، حداقل پیش پرداخت و تعدیل مبلغ اقساط بر اساس گزینه های خریدار مالی، مالک خودرو مورد علاقه خود شوید.

سایپا خرید نقدی تحویل فوری 1403
تحویل فوری مهم ترین دغدغه خریدار با طرح های اقساطی است. وعده ای رنگارنگ که معمولا در تبلیغات زیاد استفاده می شود، اما درصد بسیار کمی از فروشندگان به آن متعهد می مانند.

متقاضیان خرید اقساطی سایپا نیز بیشتر کسانی هستند که قصد دارند خودروی فعلی خود را با خودروی اقتصادی و مدرن جایگزین کنند و یا در هنگام خرید قسط اول، محصولات دومین شرکت بزرگ ایران را انتخاب کرده اند.

با کلیک بر روی لینک درباره فروش اقساطی سایپا بخوانید.

H230 در ساحل
در هر دو نوع شرکت، تحویل فوری در طرح فروش برگشتی سایپا مهم است. زیرا در حالت اول، متقاضی خودروی فعلی خود را فروخته است تا سرمایه کافی برای پرداخت پیش پرداخت خودروی جدید را تامین کند و در حالت دوم، خریدار از هزینه های جاری رفت و برگشت خسته شده است، بنابراین وی به دنبال طرح خرید اقساطی سایپا می باشد. بلافاصله 1403 می شود.

اما آیا چنین وعده ای محقق می شود و اصولاً چنین برنامه ای با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی کشور وجود دارد؟! بله سایا خودرو که همیشه سعی کرده با بهترین تمهیدات به آرزوی داشتن خودرو برای خانواده های ایرانی جامه عمل بپوشاند، این بار به درخواست مشتریان خود اقدام به فروش اقساطی محصولات سایپا به شرط تحویل فوری کرد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۲۳:۱۱ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)