خودرو خودرو .

خودرو

تعريف اهداف بازاريابي به شيوه اي قابل اندازه گيري و محدود به زمان

خدمات مشاوره بازاريابي
در حال حاضر، همه مشاغل بزرگ و كوچك مي دانند كه بازاريابي نقش مهمي در موفقيت كسب و كار آنها دارد. اما از آنجايي كه ايجاد و اجراي يك استراتژي بازاريابي موثر بدون دانش و تجربه كافي دشوار است، از مراكز معتبري مانند Dynamic Civilization مشاوره مي گيرند.

مشاوران بازاريابي متخصصان با تجربه اي هستند كه با تسلط بر تكنيك هاي بازاريابي مي توانند در زمينه هاي مختلف به شما كمك كنند. اين افراد با درك نيازها و چالش هاي هر كسب و كار، راه حل هاي خلاقانه و موثرتري براي بهبود جايگاه برند در بازار ارائه مي كنند.

خدمات مشاوره بازاريابي طيف وسيعي از فعاليت ها را شامل مي شود و مي توان آنها را در چند دسته طبقه بندي كرد.

مشاوره بازاريابي
تحقيقات بازار و كسب و كار
اولين قدم در بازاريابي، تحقيق در مورد كسب و كار و بازار هدف است. يك مشاور بازاريابي حرفه اي سعي مي كند قبل از هر فعاليتي، كسب و كار و بازار هدف را به درستي بشناسد. در واقع اين مرحله به چند قسمت تقسيم مي شود:

تجزيه و تحليل وضعيت موجود پس از بررسي دقيق كسب و كار، از جمله سهم بازار، رقبا، نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهديدها
تحقيقات بازار با جمع آوري و تجزيه و تحليل داده هاي مربوط به بازار هدف و تحقيق در مورد نيازها، علايق، رفتار و ترجيحات مشتريان.
تجزيه و تحليل رقبا با بررسي دقيق استراتژي ها، نقاط قوت و ضعف آنها
تدوين استراتژي بازاريابي و برنامه ريزي عملياتي
تدوين استراتژي بازاريابي و برنامه ريزي عملياتي كمي پيچيده تر از تحقيقات بازار است. زيرا تدوين استراتژي و برنامه بازاريابي وظيفه اصلي مشاور بازاريابي است. براي به دست آوردن نتايج مثبت در اين بخش، چندين فعاليت بايد انجام شود:

تعريف اهداف بازاريابي به شيوه اي قابل اندازه گيري و محدود به زمان
انتخاب بازار هدف و تعريف دقيق گروه هاي مشتريان
ايجاد تمايز رقابتي از ساير مشاغل
توسعه استراتژي هاي بازاريابي با استفاده از روش ها و ابزارهاي مختلف
يك برنامه اقدام بازاريابي با جزئيات خاص تهيه كنيد
انجام و مديريت كمپين هاي بازاريابي
كار بسيار مهم در مشاوره، اجرا و مديريت كمپين هاي بازاريابي به صورت مناسبتي و پروژه اي و يا مستمر. در واقع مشاور بايد قبل از اجراي كمپين ها زيرساخت هاي لازم را آماده كند. اين مرحله از چندين بخش مختلف تشكيل شده است:

انتخاب ابزارها و كانال هاي بازاريابي مناسب
مديريت كمپين هاي بازاريابي از برنامه ريزي تا اجرا
توليد محتواي بازاريابي جذاب و آموزنده
مديريت شبكه هاي اجتماعي و حضور فعال در اين فضاها
بازاريابي محتواي ارزشمند براي جذب و تبديل مخاطب
بازاريابي ايميلي با ارسال ايميل هاي هدفمند به مشتريان بالقوه و بالفعل
تبليغات آنلاين با استفاده از بسترهاي مناسب با مخاطبان هدف
نظارت و ارزيابي نتايج
پس از تدوين برنامه بازاريابي توسط مشاور، تمامي مراحل آن بايد زير نظر يك مشاور بازاريابي حرفه اي براي اجراي بهتر آن انجام شود. اين مرحله به چند بخش تقسيم مي شود:

جمع آوري و تجزيه و تحليل داده هاي مربوط به اجراي كمپين هاي بازاريابي
ارزيابي اثربخشي و موفقيت كمپين ها
گزارش قابل فهم و دقيق از نتايج
ايجاد تنظيمات زماني كه تغييراتي در استراتژي يا برنامه مورد نياز است

بيشتر بخوانيد: مشاوره بازاريابي كسب و كار


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۳۹:۳۶ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)

اهميت مشاوره منابع انساني

اهميت مشاوره منابع انساني
نيروي انساني به عنوان مهم ترين سرمايه هر گروهي، نقش اساسي در دستيابي به اهداف و دستيابي به استراتژي هاي سازمان ايفا مي كند. به همين دليل آموزش مديريت منابع انساني بايد در اولويت همه سازمان ها باشد تا بتوانند كاركنان خود را به نحو بهتري راهنمايي كنند.

با توجه به پيچيدگي روزافزون فرآيندهاي سازماني، افزايش قوانين كار، تغييرات مستمر بازار و نياز به تكيه بر تخصص، اهميت مشاوره منابع انساني بيش از گذشته آشكار شده است.

بي توجهي به اين نياز و تكيه صرف بر اقدامات خودجوش و سليقه اي مديران، پيامدهاي بسيار منفي براي سازمان ها دارد. مهم ترين دلايل اهميت مشاوره با كارشناسان از جمله كارشناسان تمدن پويا عبارتند از:

از تصميمات خودسرانه و غير سيستمي خودداري كنيد
جلوگيري از ايجاد خرده فرهنگ هاي سازماني
جلوگيري از نيروي انساني بي برنامه
مشاور منابع انساني
مشاور منابع انساني كيست؟
مديريت موثر منابع انساني نقشي حياتي در موفقيت هر كسب و كار و سازمان ايفا مي كند. در گذشته، كارفرمايان و مديران مي توانستند وظايف منابع انساني را خودشان انجام دهند. اما با توجه به تغييرات زيادي كه در فضاي كسب و كار رخ داده و همچنين به دليل نبود تخصص و تجربه كافي، شكاف عميقي بين نيروي كار و كارفرما ايجاد شده است. اينجاست كه نقش مشاور منابع انساني مهم مي شود.

به طور كلي، مشاور منابع انساني يك متخصص ماهر و با تجربه است كه دانش و تخصص خود را در زمينه هاي مختلف مرتبط با منابع انساني از جمله استخدام، آموزش، توسعه، جبران خسارت، ارزيابي عملكرد، ايمني شغلي و موارد ديگر در اختيار سازمان ها قرار مي دهد .

مشاوران منابع انساني با تخصص و تجربه خود به عنوان پل ارتباطي بين كارفرمايان و كاركنان عمل مي كنند و به هر دو طرف در رسيدن به اهداف خود كمك مي كنند. اين افراد به عنوان مشاور و راهنماي مورد اعتماد در كنار مديران و كاركنان سازمان بوده و با ارائه راهكارهاي مبتني بر دانش و تجربه به ارتقاي سطح عملكرد و كارايي گروه كمك مي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۵۰:۵۹ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)

هدف از مشاوره كسب و كار چيست؟

هدف از مشاوره كسب و كار چيست؟
اگر به‌تازگي يك كسب‌وكار بزرگ يا كوچك راه‌اندازي مي‌كنيد، اولين قدم اين است كه آموزش كسب‌وكار را دريافت كنيد تا تمام بخش‌هاي فرآيند را به خوبي بشناسيد. اما قدم بعدي تماس با يك مشاور كسب و كار است كه مي تواند در شناسايي چالش هاي موجود در اين مسير كمك زيادي كند.

به طور كلي هدف از مشاوره كسب و كار ارائه راهكارهاي تخصصي و كاربردي براي موفقيت يك كسب و كار است. از آنجايي كه مشاور مانند يك آينه شفاف با ديدگاهي بي طرفانه است، نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهديدهاي پيش روي كسب و كار را شناسايي مي كند.

از جمله مهم ترين اهداف اخذ مشاوره از كارشناساني همچون كارشناسان تمدن پويا مي توان به موارد زير اشاره كرد:

توسعه و بهبود استراتژي هاي كوتاه مدت و بلند مدت موثر
شناسايي و تجزيه و تحليل مشكلات و از بين بردن ريشه هاي آنها
راهنمايي در تصميم گيري با ارائه اطلاعات دقيق و تحليل و در نظر گرفتن جوانب مختلف
افزايش كارايي و بهره وري با ارائه راهكارهايي براي كاهش هزينه ها، افزايش سرعت كار و بهبود كيفيت محصولات و خدمات
شما نظرات تخصصي در مورد استراتژي بازاريابي، فروش، امور مالي، مديريت منابع انساني و توليد دريافت مي كنيد
مشاور بازرگاني
مشكلات تجاري جدي
طبق تحقيقات، بسياري از كسب و كارها در سال هاي اوليه شكست مي خورند. چرا كه صاحبان اين مشاغل توانايي همگام شدن با پيشرفت و تكنولوژي روز را ندارند و به دليل ضعف در حوزه هاي مهمي مانند بازاريابي و فروش و بي توجهي به تبليغات و برندسازي از چرخه بازار حذف مي شوند.

اگر مي خواهيد از مشكلات جدي تجاري جلوگيري كنيد، لازم است از مشاوران تجاري مختلف براي بخش هاي مختلف تجاري كمك بگيريد. زيرا اين افراد با شناخت دقيق بازار مي توانند راه حل هاي بهتري ارائه دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۵۰:۰۸ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)

معني حلقه در هر انگشت

معني حلقه در هر انگشت
تصور كنيد شخصي حلقه ازدواج را روي انگشت شست خود قرار داده است. خنده دار به نظر نمي رسد؟ در گذشته استفاده از انگشتر در هر انگشت معناي عميقي داشت و نمي‌توان انگشتري را روي انگشتي كه زيباتر به نظر مي‌رسد بپوشيد. به تدريج اين مفاهيم محو شدند و اكنون فقط حلقه ازدواج جاي خود را حفظ كرده است. اما دانستن معناي انگشتر در هر انگشت خالي از لطف نيست.

انگشتر در انگشت كوچك نشانه چيست؟
همانطور كه در فيلم محبوب پدرخوانده توضيح داده شده است، گانگسترهاي ايتاليايي براي نشان دادن احترام و وفاداري خود، حلقه انگشت كوچك رهبران خود را مي بوسند. حلقه در انگشت كوچك فقط نشان دهنده قدرت در رهبر اوباش نيست. خانواده سلطنتي بريتانيا نيز انگشتري در انگشت كوچك خود دارند.

در برخي كشورها، دانشجويان رشته هاي خاصي پس از فارغ التحصيلي انگشتري دريافت مي كنند كه بايد آن را در انگشت كوچك خود قرار دهند. به عنوان مثال، مهندسان ماهر و زمين شناسان به ترتيب يك حلقه مهندسي و يك حلقه زمين دريافت مي كنند. اين حلقه ها معمولا از آهن، نقره يا فولاد ضد زنگ ساخته مي شوند.

در انگلستان يك سنت صد ساله وجود دارد كه مردان حلقه اي را در انگشت كوچك دست چپ خود مي بندند. اين انگشتر معمولا داراي علامت است و نمادي از جايگاه و اهميت خانواده است. در نهايت مردان اين حلقه را به نسل هاي خود مي دهند. در فرهنگ اسلامي توصيه شده است كه هميشه انگشتر به انگشت كوچك دست راست خود بزنيد.

بيشتر بخوانيد: خريد آنلاين طلا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۲۸:۴۶ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)

طلاياب يا فلزياب چيست؟

طلاياب يا فلزياب چيست؟
ابتدا بايد بدانيد كه ما دستگاهي به نام طلاياب نداريم بلكه منظور در واقع فلزياب است. اينكه برخي از فروشندگان با نام طلاياب فعاليت مي كنند فقط به خاطر بازاريابي براي مشتريان است. لازم است بدانيد كه به طور كلي فلزياب ها در سرقت به خصوص در منازل هيچ كاربردي ندارند. دو نوع فلزياب وجود دارد:

فلزياب حساس به فلز
فلزياب حساس به يون
فلزياب حساس به فلز
اين دستگاه ها به محض وجود فلز در اطراف خود هشدار يا به اصطلاح آلارم مي دهند. اگر در فاصله حداقل 3 متري اطراف دستگاه فلز ديگري وجود نداشته باشد اين كار به درستي انجام مي شود. بنابراين چنين وسيله اي در خانه ها كاربردي ندارد. زيرا اشياء فلزي زيادي در خانه ها وجود دارد. در فضاهاي كوچك هر خانه اشياء معمولي مانند در و پنجره، چاقو، كابينت و ... وجود دارد. در صورت وجود گاوصندوق در خانه اين وسيله هيچ تاثيري ندارد. از آنجايي كه بدنه گاوصندوق تمام استيل است، در نتيجه هيچ دزدي نمي تواند از اين وسيله براي يافتن اشياء قيمتي، طلا و سكه در منازل استفاده كند.

فلزياب حساس به يون
نوع ديگري از فلزياب ها به يون هاي آزاد شده از فلزات به جاي فلز حساس هستند. به عبارت ديگر اين دستگاه فقط يون ها را تشخيص مي دهد. يعني فلزاتي كه در زير زمين از خود يون آزاد مي كنند و در اثر آزاد شدن يون ها يون گازي در اطراف فلز ايجاد مي شود و اين گاز فقط از فلزات قديمي و زيرزميني و به اصطلاح آنتيك خارج مي شود و مثلاً وجود ندارد. در مورد طلا كه در خانه ها نيست

كليك كنيد: خريد انگشتر طلا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۲۰:۵۲ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)

تورهاي مشهد با تخفيف

تورهاي مشهد با تخفيف
در برخي از مقاطع سال حجم سفرها به شدت كاهش مي يابد، در چنين شرايطي دلالان فعال در زمينه تورهاي مشهد با دريافت تخفيف از هتل ها، خطوط هوايي و قطار سعي در برگزاري تورهاي ارزان تري دارند. به اين ترتيب خدمات ارزنده اي به مسافران ارائه مي دهند و از خالي ماندن هتل ها جلوگيري مي كنند.

به عنوان مثال تور مشهد از شيراز به دليل فاصله زياد دو شهر با قيمت بالايي ارائه مي شود. اگر از شيراز به تور مشهد با تخفيف دسترسي داريد، افراد بيشتري از اين شهر به مشهد سفر مي كنند. گروه ندا بال آسمان تورهاي مشهدگردي مختلفي را از شهرهاي مختلف برگزار مي كند تا تمامي ارادتمندان علي بن موسي الرضا به ديدار او بروند.

با توجه به شرايط مسافران مي توان از قسمت هاي مختلف تور براي دريافت تخفيف استفاده كرد كه اين يكي از نكات مهم ارائه تور مشهد 3 شب است كه يكي از ارزان ترين تورهايي است كه مسافران مي توانند از مجريان تور دريافت كنند. آژانس ها.

معمولا در محاسبه قيمت تور مشهد به عوامل مهمي مانند مسير و دريافت خدمات در مقصد توجه مي شود. به همين دليل اگر تور مشهد بوشهر شامل تخفيف مي شود; افراد بيشتري قطعا آن را رزرو خواهند كرد. از آنجايي كه اين دو شهر از هم دور هستند و هزينه سفر به آنجا بالاست.

تور مشهد با قطار
يكي از پرطرفدارترين تورهاي ايران در حال حاضر تور مشهد با قطار است و به دليل حس خوبي كه در قطارهاي مسير مشهد وجود دارد باعث مي شود مسافران احساس راحتي و بهتري نسبت به ساير روش هاي تور مشهد داشته باشند و احتمال بيشتري داشته باشند. دنبال قطار مشهد.

كليك كنيد: ليست قيمت تور مشهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۴۵:۰۶ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)

انواع روكش طلا

انواع روكش طلا
روش هاي مختلفي براي تذهيب مصنوعات مختلف بسته به كاربرد و كاربرد آنها وجود دارد. از آنجايي كه طلا به عنوان فلزي با امكانات فراوان شناخته مي شود، در بيشتر صنايع جايي ندارد و قسمت هاي زيادي از السما بايد با اين فلز گرانبها روكش شود كه شامل:

پوشش سيانيد
اين روش كه به تذهيب تزئيني نيز معروف است در كارگاه هاي زرگري استفاده مي شود و رايج ترين شكل آبكاري به شمار مي رود. از اين نوع پوشش براي هر گونه وسايل تزييني لوكس نيز استفاده مي شود. ضخامت پوشش روي اجسام تزييني حدود 0.5 تا 3 ميكرون قطر دارد و براي آبكاري طلا اين ضخامت بين 0.75 تا 2.5 ميكرون است. رنگ آميزي در اين نوع روكش بسيار متنوع است و به اين ترتيب مي توان طيف كاملي از رنگ هاي طلايي را از زرد، رزگلد، بنفش و ... به دست آورد. گاهي يك سري اجسام با مواد غيرطلا را به اين روش با آبكاري نيكل صيقل داده و در مرحله آخر با آب طلا مي پوشانند.

آلياژ روكش طلا
در آبكاري با اين روش سطح رنگ و دوام بهتري دارد و فلزات از خوردگي و سايش محافظت مي شوند. در واقع به دليل وجود آلودگي هوا و ايجاد لايه اي از اكسيد طلا بر روي سطح قطعه مورد نظر، مقاومت آن افزايش يافته و در نتيجه دوام بالايي ايجاد مي شود. اين روش در بيشتر دندانپزشكي، هوانوردي، پزشكي، صنعتي و ... كاربرد دارد. در اصطلاح تخصصي به اين روش لحيم كاري يا جوشكاري نيز مي گويند.

تذهيب اسيدي
اين نوع آبكاري مهمترين آبكاري طلا است و ثبات رنگ قابل توجهي را براي فلزات ايجاد مي كند. البته سختي و ثبات رنگ اين روش با ميزان تركيبات حمام آبكاري ارتباط مستقيم دارد. روش اسيدي مانند روكش تزئيني در رنگ هاي متنوعي وجود دارد كه زرد، بنفش، نارنجي و سبز از پرطرفدارترين رنگ ها هستند.

كليك كنيد: خريد طلا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۲۳:۰۳ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)

تور ارزان هوايي مشهد

تور ارزان هوايي مشهد
اين واقعيت را به خوبي مي دانيد كه مشهد بعد از تهران دومين شهر بزرگ ايران است و با توجه به اين مشكل تورهاي مشهد در طول سال براي گردشگران برگزار مي شود و به همين دليل اين شهر هميشه شلوغ است. مشهد را براي سفر انتخاب مي كنند. با در نظر گرفتن اين موارد، سايت ندا بال برگزار كننده بهترين تورهاي هوايي مشهد در هر زمان است و در زير سعي مي كنيم اطلاعات لازم را در مورد تور ارزان مشهد هوايي و قيمت آن در اختيار شما قرار دهيم.

مشهد به عنوان قطب اصلي گردشگري زيارتي در ايران محسوب مي شود و تمامي آژانس هاي مسافرتي تورهاي مشهد را تنها با هدف سفرهاي زيارتي براي گردشگران برگزار مي كنند.

اين را هم بايد بگوييم كه علاوه بر كشور، مسلمانان از سراسر جهان نيز از طريق تورهاي مختلف سعي مي كنند به اين شهر زيارتي سفر كنند كه البته شهري زيارتي سياحتي است و جاذبه هاي فراواني دارد.

در سفر به اين شهر زيبا مي توانيد از آثار تاريخي و جاذبه هاي طبيعي مشهد ديدن كنيد و از سفر خود نهايت لذت را ببريد. توصيه مي كنيم اگر قصد سفر با تور را داريد به سايت ندا بال مراجعه كنيد زيرا تور ارزان هوايي مشهد را برگزار مي كنند.

تور ارزان هوايي مشهد
برخي از افراد علاقه مند هستند كه با سرعت بيشتري به اين شهر زيارتي سفر كنند، در چنين مواقعي تورهاي هوايي مي توانند بهترين انتخاب باشند زيرا آسايش بيشتري را براي مردم به ارمغان مي آورند.

با در نظر گرفتن چنين مواردي مي توانيد به سايت ندابل مراجعه كرده و در قسمت تور ارزان مشهد هوايي مبدا و مقصد خود را انتخاب كنيد و در آن مرحله ليست كاملي از تورهايي كه مي توانيد در نظر بگيريد به شما نمايش داده مي شود. با بودجه اي كه براي تور ارزان هوايي مشهد در نظر گرفته ايد، انتخاب نهايي خود را انجام دهيد.

قيمت تور مشهد هوايي
در موارد فوق نيز اشاره كرديم كه براي سفر به مشهد بايد به سايت ندابل مراجعه كنيد و با انتخاب نقطه مبداء و مقصد ليستي براي شما نمايان مي شود كه داراي انواع هتل براي رزرو مي باشد و تمامي موارد اين موارد در قيمت تور هوايي مشهد تاثير بسزايي دارد.

همچنين بسته به فصلي كه قصد سفر داريد، قيمت تور هوايي مشهد تغيير مي كند. معمولا در ايام تعطيل و يا حتي روزهاي خاص سال اين قيمت افزايش مي يابد اما در برخي موارد ديگر مانند مهر ماه كه آغاز مدارس است قيمت تور هوايي مشهد كاهش مي يابد اما در هر صورت هتلي كه انتخاب مي كنيد نحوه گذراندن سفرتان تاثير زيادي روي قيمت دارد.

در هر شرايطي پيشنهاد مي كنيم حتما سايت ندا بال را براي سفر به مشهد انتخاب كنيد زيرا بهترين امكانات رفاهي را در اختيار شما قرار مي دهد.

كليك كنيد: تور مشهد زميني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۲۱:۴۷ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)

آموزش فروش شامل چه مهارت هايي است؟

آموزش فروش شامل چه مهارت هايي است؟
در دنياي پوياي تجارت، فروش يكي از اركان اصلي زندگي تجاري است. اما براي موفقيت در فروش فقط داشتن يك محصول يا خدمات كافي نيست. بلكه داشتن تيمي با تخصص و مهارت بالا براي ارائه هر چه بهتر محصولات و خدمات و متقاعد كردن خريدار ضروري است.

اگر به دنبال يك دوره آموزشي تكنيك هاي فروش حرفه اي براي يادگيري تمام مهارت هاي مورد نياز براي فروش بهتر هستيد، مي توانيد با كارشناسان تمدن پويا مشورت كنيد.

بيشتر بخوانيد: راهكارهاي فروش

شايد بپرسيد كه آموزش فروش شامل چه مهارت هايي مي شود؟ در زير چند مهارت كليدي كه يك فروشنده به آن نياز دارد آورده شده است:

مهارت هاي ارتباط موثر شامل گوش دادن فعال، همدلي و بيان واضح است
مهارت هاي متقاعدسازي با ارائه استدلال هاي منطقي و جلب توجه مشتريان به خريد محصولات و خدمات
داشتن دانش عميق محصول براي پاسخ به سوالات مشتري
داشتن مهارت هاي مذاكره براي محافظت از منافع خود و منافع مشتري براي رسيدن به يك توافق برد-برد
تعامل با مشتري از طريق حل مشكل و پاسخ سريع به سوالات مشتري پس از خريد
مديريت زمان براي دستيابي به وظايف حرفه اي
انعطاف پذيري در مواجهه با تغييرات و چالش هاي جديد
عوامل مهم در يادگيري مهارت هاي فروش

عوامل مهم در يادگيري مهارت هاي فروش
توانايي فروشندگان در تسلط بر مهارت هاي فروش به عنوان يكي از عوامل كليدي موفقيت هر كسب و كاري شناخته مي شود. زيرا اين فروشندگان مي توانند به طور موثر با مشتريان ارتباط برقرار كرده و پس از كشف نيازها و خواسته هاي آنها، در نهايت آنها را متقاعد كنند كه محصولات و خدمات خود را خريداري كنند.

پس از درگير شدن در چرخه فروش، چنين فروشنده اي قطعا به تلاش و پشتكار بيشتري نياز دارد تا بتواند فرآيند پيچيده فروش را به درستي اجرا كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۲۵:۱۶ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)

تعريف مديريت بازاريابي

تعريف مديريت بازاريابي
به طور كلي مي توان گفت كه مديريت بازاريابي به اين معناست كه چگونه محصول يا خدماتي را به مشتري تحويل دهيم تا او راضي بماند. اما براي درك بهتر، ما همچنان به تعريف مديريت بازاريابي از سخنان برخي از رهبران تجارت خواهيم پرداخت.

فيليپ كاتلر يكي از مشهورترين افراد در عرصه بازاريابي است كه از ديدگاه وي مديريت در حوزه بازاريابي به معناي شناخت نيازهاي مشتري، ساخت محصول مناسب، تعيين قيمت مناسب، تحويل محصول به مشتري است. مشتري و تبليغات هدفمند

پيتر دراكر همچنين استاد بزرگي در زمينه مديريت است. به گفته وي مديريت بازاريابي يعني شناخت مشتري و ساخت محصول مناسب براي مشتري. دراكر مي گويد هدف بازاريابي فقط فروش نيست، بلكه فروش بيشتر است. اين بدان معناست كه ما بايد سعي كنيم تا حد امكان محصول خود را بفروشيم.

هر دو بزرگان، كاتلر و دراكر، معتقدند كه مديريت بازاريابي فرآيندي گسترده است كه شامل همه چيز از شناخت مشتري تا فروش محصول است. هدف اصلي برآوردن نيازهاي مشتري و در عين حال كسب سود براي كسب و كارمان است.

مديريت بازاريابي چيست؟
براي درك عميق تر از مديريت بازاريابي چيست؟ بايد بگوييم چگونه محصول يا خدماتي را به مشتري تحويل دهيم و او را خوشحال كنيم. مثل برنامه ريزي يك مهماني است. شما بايد تصميم بگيريد كه چه چيزي بپزيد (محصول)، مهمانان شما چه كساني باشند (مشتري)، كجا مهماني را برگزار كنيد (محل برگزاري)، چقدر براي پذيرش (قيمت)، و چگونه به همه بگوييد كه مهماني داريد. (ترفيع).

هدف اصلي ارائه محصول يا خدمات به مشتري و جلب رضايت آنهاست. براي دستيابي به اين هدف، مديران بايد تحقيقات بازار، توسعه محصولات جديد و تعيين قيمت مناسب انجام دهند. در نهايت با انتخاب بهترين كانال هاي فروش با مشتريان ارتباط موثر برقرار كنيد.

در دنياي امروز بازاريابي بسيار فراتر از تبليغات و فروش است و فرآيندي پيچيده است. به همين دليل براي ايجاد ارتباط ايده آل با مشتري و ارائه خدمات مناسب تر، لازم است كه دوره هاي آموزشي بازاريابي را از مراكز معتبر و تخصصي مانند آكادمي تمدن پويا گذرانده باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۳۷:۰۶ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)