خودرو خودرو .

خودرو

انواع مدل های دستبند طلا

انواع مدل های دستبند طلا
امروزه انواع زیورآلاتی در بازار وجود دارد که مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفته است که در نتیجه خرید انگشتر، دستبند، گردنبند و بسیاری دیگر از زیورآلات طلا جزو پرفروش ترین زیورآلات هستند.

اگر به النگو طلا علاقه دارید، امروزه طراحان مدل های مختلفی از این محصول را در بازار معرفی کرده اند. که می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود آن را خریداری کنید که انتخاب را برای افراد بسیار آسان کرده است.

طرح های دستبند طلای زنانه برای زیباتر شدن لباس های روزمره طراحی شده اند و می توانند ظاهری ساده را زیباتر و شیک تر کنند. این طرح ها دارای مدل های زیادی در نقش های مختلف هستند که در هر زمان مناسب شما خواهند بود.

اگر به دنبال طرح مناسب خود هستید، یک دستبند ساده با نقش های هندسی را امتحان کنید. یک الگوی گلدار به همراه تریم به لباس تابستانی ساده شما می آید و همچنین می توانید به سازنده سفارش دهید تا دستبندی برای شما بسازد که نام شما و نام شخصی که دوست دارید بر روی آن حک شده باشد.

انواع دستبند طلا
برخی از مدل های دستبند جذابیت هایی هستند که به جای مدل معمولی قابل استفاده هستند و این دستبندها مچ شما را پر زرق و برق و جذاب می کنند و این مدل نیز مانند دستبندهای انعطاف پذیر برای دست های ظریف بسیار مناسب است.

مدل های دیگر النگوهای طلای سنتی، این مدل ها با عرض متوسط ​​هستند و مناسب مجالس غیر فانتزی هستند و در طرح های ساده تولید می شوند و دارای رنگ های سنتی در ضخامت ها و اندازه های مختلف می باشند.

سبک دیگر، النگو طلای طرح دار است که در دو رنگ موجود است و طراحی آن مناسب مد روز است. و ظرافت بیشتری نسبت به نمونه های سنتی دارد و برخی از مدل های این دستبند دارای انتهای باز هستند.

سبک دیگر منجوق است و به روشی بسیار ساده ساخته می شود و این دستبند به دلیل سادگی اغلب مورد استفاده آقایان قرار می گیرد.

دستبند طلای عربی بحرین یکی دیگر از این محصولات است که در ساخت آن از طلای زرد استفاده شده است. و سرکه، خواص و ظاهر این دستبند مخصوص بانوان است و اگر رنگ زیورآلات شما با لباس شما همخوانی داشته باشد ظاهر بسیار زیبایی خواهید داشت. این سبک با چیپس های ظریف و زیبا و ظاهری بسیار درخشان یکی از پرطرفدارترین طرح هاست که می توانید در سایزهای مختلف سفارش دهید. رنگ زرد این دستبند به پوست های گرم و خنثی می آید.

جدیدترین طرح های النگو طلا
جدیدترین طرح های النگو طلا، النگوهای آینه ای ساده هستند. این یکی از زیباترین و محبوب ترین محصولات می باشد. که نه تنها ساده است بلکه جذابیت خاصی هم دارد و یک دستبند آینه طلا به حساب می آید. که یک ست گوشواره طلا و یک انگشتر دارد. النگو آینه ای می تواند یکی از النگوهای شیک باشد که بدون شک ظاهر بسیار زیبایی به شما می بخشد. ترکیب النگو آینه با سایر النگوها و دستبندها نیز می تواند زیبایی فوق العاده ای به دستان شما ببخشد.

این طرح طلای سفید و رزگلد برای رنگ پوست افراد مناسب است و اگر رنگ پوست شما گرم است این محصول به پوست شما می آید. و همچنین می توانید یک ست انگشتر و گوشواره سفارش دهید. و این مدل به گونه ای است که در طول روز قابل استفاده است و دارای عرض های مختلف می باشد. که می توانید در وزن ها و اندازه های مختلف سفارش دهید.

یکی دیگر از مدل های جدید دستبند که وارد بازار شد بدون سنگ های قیمتی و رنگ اصلی آن زرد، سفید و رزگلد می باشد. و خاصیت فنری آن باعث دوام فوق العاده آن می شود. از یک تا چهار سایز نیز قابل تغییر است. طرح های این دستبند به دلیل فنری بودن یکی از قوی ترین طرح های جواهرات در بین طلا و جواهرات است.

دستبند گوی طلا
مدل دیگر دستبند توپ طلا است که شیک ترین و زیباترین دستبند طلا است و در دو رنگ سفید و زرد ساخته شده است. از تعداد کره های آلبرنادو نیز استفاده شد. این مدل النگو طلا طراحی بسیار زیبایی دارد و برای تمامی گروه های سنی مناسب است.

یکی دیگر از جدیدترین النگوهای طلا، مدل قلم مشکی است که یکی از باشکوه ترین النگوها است. و می توانید طرح ست و نیم ست و انگشتر را سفارش دهید. امروزه این طرح و رنگ مشکی موجود در آن طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است و بسیاری از افراد تمایل دارند از رنگ مشکی در نوع و سبک پوشش خود استفاده کنند. جهت مشاهده و خرید دستبند طلا کلیک کنید


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ساعت: ۰۳:۲۵:۰۱ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)