خودرو خودرو .

خودرو

فروش نقدی جک T8

اگر همچنان در مورد محصولات چینی شک دارید، بهتر است جک T8 را بهتر بشناسید. این خودرو که توسط کرمان موتور در کشورمان عرضه شده است، یک پیکاپ نسبتا بزرگ دو چرخ محرک است که می تواند نظر علاقه مندان به این کلاس از خودروها را به خود جلب کند.

مقایسه جک تی تی با خودروهای آمریکایی یا ژاپنی بیهوده است، زیرا واقعیت این است که این خودرو نمی تواند با همتایان ژاپنی و آمریکایی خود برابری کند، اما اوه خوب! کریک مدل T8 یک مزیت خاص و بزرگ دارد و آن رنج قیمتی مناسب آن است.
در این مقاله به طور کامل به تمامی ویژگی های جک T8 می پردازیم و شرایط و ضوابط فروش اقساطی خودروی محبوب کرمان موتور را به شما می گوییم.

فروش نقدی جک T8

طراحان چینی تایید کردند که در طراحی ظاهر جک مدل T-T، به پیکاپ های سرتاسر دنیا نگاه کرده اند و تطبیق های زیادی با ظاهر هایلوکس انجام داده اند.
در مجموع باید گفت که طراحی خارجی جک T8 جلوه ای جذاب و چشم نواز را ایجاد کرده است که قدرت و جدیت را القا می کند.
چیزی که باعث می شود مخاطب حس قدرتمند جک تی آن را بیشتر درک کند، جلو پنجره بزرگ، طراحی خاص چراغ ها، دماغه بلند و لوگوی پررنگ KMC است.
جدا از ویژگی فدرات، جک T8 بسیار شیک، لوکس و مدرن به نظر می رسد. این ویژگی نیز به دلیل دقت طراحان در بسیاری از جزئیات است. رنگ نقره ای علامت تجاری به همراه قالب گیری دور جلو پنجره همرنگ با طراحی ستاره چرخ 18 اینچی و حجم های صحیح و بسیار مناسب روی بدنه، ظاهر بسیار جذابی به جک مدل T8 بخشیده است.
نقش پدال های اسپرت، آینه های بزرگ و گلگیرهای بیرون زده را هم نمی توان نادیده گرفت. این موارد به جک T8 زیبایی و استحکام در عین حال بخشیده اند.
در مورد نمای عقب و فضای بار این خودرو چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. این قسمت از جک مدل T8 کمترین جذابیت را دارد و به نظر می رسد طراحان ایده خاصی برای آن نداشته اند و بیشتر به ظرفیت حمل خودرو فکر کرده اند.

طراحی داخلی جک T8
اگر فکر می کنید جک T8 خودرویی جدی و قدرتمند است که طراحی داخلی آن خالی از ظرافت های زیبایی است، سخت در اشتباهید.
کابین این خودرو در عین حال بسیار شیک است. اگر هیچ ایده ای در مورد طراحی داخلی آن ندارید، حتما با باز کردن درب این خودرو شگفت زده شوید.
زیبایی و ظرافت در طراحی کابین جک T8 به گونه ای نیست که با ظاهر مصمم و خشن در تضاد باشد، بلکه جذابیت و استحکام ظاهری و کابین سعی شده تا جک T8 لوکس و مدرن به نظر برسد. .
صفحه نمایش لمسی، فرمان، کامپیوتر داخلی، دکمه های فرمان و طراحی کلی داشبورد ظاهری بسیار مدرن و زیبا به کابین جک T8 بخشیده است.
به نظر می رسد طراحی صندلی های این خودرو فقط برای افراد ضعیف طراحی شده است! صندلی های باریک اما بلند که قطعا برای افراد دارای اضافه وزن راحت نخواهد بود. اما کابین به اندازه کافی جادار است که برای پنج سرنشین قد بلند باشد. اما شاید یکی از مهم ترین ایرادات این خودرو سختی صندلی ها باشد. بنابراین قطعا برای سفرهای طولانی بدون در نظر گرفتن بالشتک نرم راحت نخواهد بود.

نکته جالب این است که این خودرو دارای جعبه مخفی برای قرار دادن چیزهای مهم است. ایمن ایمن!! صندوق عقبی که زیر صندلی عقب قرار می گیرد و می توان از آن برای نگهداری جعبه ابزار استفاده کرد.

مشخصات فنی جک T8
جک T8 مشکی

جک T8 به یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ مجهز است که توانایی تولید 174 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور را دارد.
این خودرو مجهز به گیربکس شش سرعته دستی است و می تواند با حداکثر سرعت 150 کیلومتر بر ساعت حرکت کند.
استاندارد آلایندگی این خودروی کرمان موتور یورو 5 بوده و دوستدار محیط زیست با حداقل تاثیر بر آلودگی هوا محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: فروش اقساطی KMC T8


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ تیر ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۰۱:۵۷ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)