خودرو خودرو .

خودرو

حلقه ازدواج گرانبها را انتخاب کنیم یا ساده؟

حلقه ازدواج و انتخاب آن یکی از مهم ترین و البته لذت بخش ترین قسمت های ازدواج است. نشان از رابطه ابدی و عاشقانه دو نفر مادام العمر است. همچنین پوشیدن این حلقه نشان دهنده ارتباط، وفاداری و دوستی با شریک زندگی است و نشان دهنده عشق و علاقه به همسر، خانواده و حفظ آن رابطه است.

نکاتی که در انتخاب حلقه ازدواج باید در نظر گرفت
چگونه حلقه ازدواج را انتخاب کنیم و از چه تاریخی است؟
در زمان حضرت موسی حلقه ازدواج وجود نداشت. اما در دوره های بعد رواج یافت. در میان یهودیان عروس را بزرگان انتخاب می کردند و پس از عقد هدایایی به عروس می دادند و این هدایا منشأ هدیه حلقه ازدواج است. انگشتر جزء جهیزیه یا هدایای عروس محسوب می شد و جزو هدایا بود.

بر اساس نظریه ای دیگر، مبادله حلقه های ازدواج به مصر باستان 4800 سال پیش برمی گردد. مصریان باستان نزدیک به 5000 سال پیش در جشن عروسی خود از حلقه استفاده می کردند. قبل از رایج شدن سکه، مصریان باستان سکه ای با سوراخی در مرکز به عنوان حلقه می پوشیدند. جالب است بدانید که در آن روزگار فقط زنان حلقه ازدواج می انداختند.

جنس حلقه ازدواج طلا پلاتین است یا طلا؟
طلایی یا پلاتین بودن حلقه نامزدی شما یک انتخاب شخصی است. در اینجا ویژگی های هر کدام را به شما می گوییم تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

طلا: طلا به دلیل رنگ طبیعی، گرما و درخشش زیبایش همیشه استاندارد جواهرات عروسی است. حلقه های ازدواج طلا رمانتیک و زیبا هستند و هرگز از مد نمی افتند.

پلاتین: پلاتین تا قرن بیستم برای اهداف نظامی استفاده می شد، اما پس از آن تبدیل به یک فلز محبوب برای استفاده در جواهرات شد. پلاتین برای استفاده در حلقه های ازدواج براق، زیبا و بادوام است. پلاتین حدود 30 برابر کمیاب تر از طلا است، کدر یا اکسید نمی شود و رنگ سفید ملایمی دارد.

حلقه ازدواج گرانبها را انتخاب کنیم یا ساده؟
اگر از آن دسته افرادی هستید که برای عروسی خود حلقه دوست دارید، بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که همیشه حلقه ندارید و بعد از مدتی سنگ های قیمتی کدر شده و رنگ آنها تغییر می کند و همچنین تاثیر اولیه آن تغییر می کند. ناپدید می شوند. زیرا حلقه نامزدی حلقه ای است که تا آخر عمر در انگشت شما خواهد بود و نماد ازدواج شما خواهد بود. پیشنهاد گالری طلای میلاد این است که حلقه ازدواج خود را به سادگی انتخاب کنید.

آیا حلقه نامزدی نیاز به مراقبت دارد؟
با توجه به دلایل فوق و اینکه حلقه نامزدی نماد تعهد و عشق شما به خانواده است و دائما مورد استفاده قرار می گیرد نیاز به مراقبت دائمی دارد.

بیشتر بخوانید: خرید گردنبند طلا


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۴۵:۰۳ توسط:احمد موضوع: نظرات (0)